Higgidav Senior Member VIP Member T6 Guru 19 Aug 2024 #1 T6 OEM front speakers removed from a 2017 Kombi. In full working order. £30 posted to uk mainland.
z1ts Senior Member VIP Member T6 Guru 19 Aug 2024 #2 Have fun! I tried to give mine away and no one would have them Ended up in a landfill somewhere! (Just so you can adjust your expectations!!)
Have fun! I tried to give mine away and no one would have them Ended up in a landfill somewhere! (Just so you can adjust your expectations!!)
Higgidav Senior Member VIP Member T6 Guru 19 Aug 2024 #3 Thank you. I will do likewise if no one is interested. Any offers considered
HeyT6 Senior Member T6 Guru 20 Aug 2024 #4 z1ts said: Ended up in a landfill somewhere! Click to expand... Mine did the same yesterday
M Madpasty Member VIP Member T6 Pro 25 Aug 2024 #5 how much for the speaker covers posted if you would split?
Brennanpj Senior Member VIP Member T6 Guru 26 Aug 2024 #6 Hi , @Higgidav you still got these ? Regards Paul
The Flying Scotsman Bugger this I’m off fishing VIP Member T6 Legend 27 Aug 2024 #7 Brennanpj said: Hi , @Higgidav you still got these ? Regards Paul Click to expand... If not I’ve got a set
Brennanpj said: Hi , @Higgidav you still got these ? Regards Paul Click to expand... If not I’ve got a set
Brennanpj Senior Member VIP Member T6 Guru 27 Aug 2024 #8 It’s ok I’ve sorted it . Not required now .